+374 10 575121 info@dialog.am

Հեռախոսային կենտրոնի (call center) օպերատոր


"Կոնցեռն-ԴիալոգՓԲԸ

«ԿոնցեռնԴիալոգ» փաստաբանական ընկերությունն աշխատանքի է հրավիրում հեռախոսային կենտրոնի (call center) օպերատորի`պարտքերի հավաքագրման ոլորտում աշխատելու համար:

 

Պաշտոնը – հեռախոսային օպերատոր

Աշխատանքիսկիզբ – հնարավորինս շուտ

Տևողությունը – երկարաժամկետ, 3 ամիս փորձաշրջանով

Վայրը – Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն

Աշխատանքինկարագրություն – Կոնցեռն-Դիալոգ ՓԲ ընկերությունը փնտրում է աշխատակիցների, ովքեր կաջակցեն պարտքերի հավաքագրման թիմին որպես հեռախոսային օպերատոր:

Պարտականությունները՝

- Կատարել և ընդունել զանգեր, բանակցել պարտապանների հետ

- Ներկայացնելպարտապանին իր պարտքի մասին ամբողջական տեղեկատվություն

- Կատարել այլ անհրաժեշտ պարտականություններ կապված պարտքերի հավաքագրման հետ

 

Պահանջվող հմտություններ

Բարձրագույն կրթություն, ցանկալի է իրավաբանության ոլորտում

- Հայերեն լեզվով հստակ արտահայտվելու ունակություն

- Համոզիչխոսելուևբանակցայինունակություններ

- Համակարգայիև ժամանակակից տեխնոլոգիաների բավարար իմացություն;

- Պատասխանատվության և ազնվության զգացում, ճշտապահություն, կոնֆիդեն­ցիալ (գաղտնի) տեղեկատվության պահպանման ունակություն;

- Թիմային աշխատանքի, սեղմ ժամկետներում և ճնշման տակ աշխատելու ունա­կություն;

- Հաճախորդների հետ շփվելու ունակություն, համբերատարություն

- Նշված ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն

 

Աշխատավարձը - Բանակցային

Դիմելուընթացակարգը – Տվյալ թափուր հաստիքին դիմելու համար թեկնածուն կարող է իր ինքնակենսագրականը (CV) ուղարկել career@dialog.am էլ. հասցեին՝նամակի առարկան (subject) տողում նշելով “հեռախոսային օպերատորի հաստիքի համար”: Ինքնակենսագրականը անհրաժեշտ է ուղարկել .pdf, .doc կամ .docx ֆորմատներով, ֆայլի անվանման մեջ պարտադիր նշելով դիմողի անունը (լատինատառ կամ մեսրոպատառ):

 

Հայտարարության սկիցբը – 06 դեկտեմբերի 2017թ.

Հայտարարության ավարտը – 22 դեկտեմբերի 2017թ.